RUILEN
Kunnen items geruild worden?
Het is bij BRUUR Clothing niet mogelijk om items om te ruilen. Mocht je toch een andere maat, kleur of item willen dan kan je het ongewenste item retourneren. In de tussentijd kun je het juiste item opnieuw bestellen in onze webshop.

RETOURNEREN
Retourvoorwaarden BRUUR Clothing
Voor snelle en correcte afhandeling is het belangrijk dat je gebruik maakt van de retourportaal. Voor retourneren kan je een e-mail sturen naar: retour@bruurclothing.nl. Je ontvangt dan een link om gemakkelijk je retour bij ons aan te melden en het retourlabel te printen.

Je hebt 14 dagen de tijd om het product zonder opgave van reden te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in de orginele verpakking geretourneerd worden. De items dienen onbeschadigd en ongedragen te worden geretourneerd met de labels nog bevestigd, zoals orgineel aangeleverd. Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat je het artikel op een andere wijze hebt gebruikt dan bijv. het kledingstuk te passen, mogen wij jou aansprakelijk stellen. Hier kunnen extra kosten aan verbonden zijn. 

Retourzendingen en aansprakelijkheid
Retourzendingen zijn uitsluitend voor risico van de koper. Dit houdt in dat BRUUR Clothing niet aansprakelijk is voor het beschadigen en/of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom bij het postkantoor altijd om een verzendbewijs! Let op: bewaar dit verzendbewijs totdat de refund van jouw retouritems correct verwerkt is. Dit is namelijk jouw bewijs van retournering.

Terugbetaling
Zodra wij jouw retourzending hebben ontvangen, versturen wij je per e-mail een retourbevestiging en een creditnota. Op het moment dat jij deze e-mail krijgt, ontvang je binnen maximaal 10 werkdagen het bedrag terug voor de geretourneerde items. Terugbetaling vindt plaats via dezelfde betaalmethode als waarmee je je bestelling betaalde.

Heb je verzendkosten aan ons betaald voor je bestelling, en retourneer je de volledige bestelling? Dan ontvang je ook deze verzendkosten van ons terug. Heb je een gedeelte van jouw totale order aan ons geretourneerd? Dan betalen we je de verzendkosten van deze order niet terug.

Wat moet ik doen als mijn terugbetaling niet is verwerkt?
Dit is uiteraard heel vervelend! Als je uiterlijk 10 werkdagen na ontvangst van de retourbevestiging nog geen terugbetaling hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via info@bruurclothing.nl

© 2017 - 2023 BRUUR Clothing | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel